SEOSEM24 według opinii klientów najlepszą agencją SEO w Polsce

Total
0
Shares

Niedawno ukazał się ranking firm stworzony przez Rating Captain, w którym SEOSEM24 zyskuje bardzo pozytywną opinie. Firma ratingowa nagrodziła krakowską agencję SEO najlepszą klasą w swojej klasyfikacji – A. Jedynie dwie z 10 firm znajdujących się w rankingu mogą poszczyć się tak wysokim wynikiem, co dodatkowo zwiększa prestiż SEOSEM24. Aż 393 opinii a 156 z nich zostało opublikowanych w ostatnim kwartale, a średnia ocen to aż 4,97. Warto zwrócić również uwagę na zaangażowanie klientów, których jedynie 8% nie umieściło w swojej opinii żadnego tekstu.

Jak działa system opinii Rating Captain?

Rating Captain jest firmą, która stworzyła aplikację o identycznej nazwie za pośrednictwem, które możliwe jest wystawianie ocen przedsiębiorstwom. Następnie podsumowywana jest ilość wystawionych ocen, wyliczana jest średnia z nich i na tej podstawie tworzona jest stosowana przez firmę klasyfikacja. Istotną rolę pełnią również teksty przygotowane przez klientów, które ułatwiają wprowadzanie udogodnień w zakresie świadczonych usług. SEOSEM24 opinie ma najbardziej pozytywne ze wszystkich firm w tym segmencie, a poznańska firma Widoczni, która zajęła drugie miejsce w rankingu i również otrzymała klasyfikację na poziomie A zebrała o kilka tysięcy mniej ocen, a ich średnia była o 0,09 gorsza od średniej lidera. Najniższą średnią ocen uzyskała Grupa TENESE z Poznania, na poziomie 4,33, więc aż o 0,54 gorszą od SEOSEM24.

Czy warto kierować się ratingiem Rating Captain?

SEOSEM24 opinie ma tak pozytywne i w tak dużej ilości, że pracownicy i inwestorzy zdecydowanie mogą być z siebie dumni. Czy jednak zdynamizuje to rozwój przedsiębiorstwa? Najprawdopodobniej tak, ponieważ tak szeroka gama pozytywnych opinii na temat agnecji SEO przyciąga klientów, liczących na sprawne oraz wysokie jakościowo wykonanie zlecenia. Równocześnie bardzo niski odsetek opinii bez tekstu umożliwia firmie polepszenie dotychczasowych usług poprzez lepsze rozpoznanie niezaspokojonych potrzeb dotychczasowych klientów, a następnie rozwiązanie tych problemów.

You May Also Like